Laden...
foto van Joël Egberink.

Joël 
Oprichter en CEO

De oprichter van de onderneming PhoneBucks en ondernemer in hart en nieren.

De algemene gang van zaken wordt op de nek gedragen van Joël Egberink. Veel van het klantencontact wil hij per se zelf in handen houden, want dan weet hij dat het goed gebeurd.

Geboren in 1986 en vanaf 2003 zijn ziel en zaligheid verloren aan de mobiele telecom bij een onafhankelijke aanbieder in een klein dorpje in Twente (Bell Mobility). Hier heeft Joël geleerd hoe belangrijk het is onderscheidend te werk te gaan.

Hoe kun je als website anders zijn dan anderen? Snel en correct antwoorden verschaffen. Vanwege de jarenlange ervaring in het vak weet Joël vaak niet alleen welke afdeling bij een provider / merk beslissingen maken, maar ook wie op de afdeling aangesproken dient te worden.

Drusilla
Medeoprichter + debiteurenbeheer

Eveneens oprichter van PhoneBucks en gelieerde ondernemingen, waarbij tevens de verantwoordelijk wordt gedragen door Drusilla voor het tijdig voldoen van financiële verplichtingen door zowel debiteuren als de crediteuren.

Wanneer Drusilla klantencontact heeft wordt er altijd gekeken naar een klantvriendelijke oplossing en naar verbeteringen van onze zijde.

Via dit kanaal gebeurd het maar al te vaak dat klanten met langdurig openstaande facturen met goede en doeltreffende ideeën komen die wij door kunnen voeren.

Timeline Image

iBrandz

Een belangrijke factor bij het ontstaan van PhoneBucks is het bedrijf "iBrandz Media" geweest, ontwikkelaars en designers van onze website PhoneBucks.

iBrandz Media is een fanatiek bedrijf dat kijkt naar doeltreffende oplossingen in webdesign en ook offline oplossingen, zoals huisstijl en facturatie programma's.

Een hotline die 24/7 bereikbaar is was een pré, want dat doen wij bij PhoneBucks ook voor onze vaste klanten, en daarom werd er al snel gekozen voor de expertise van iBrandz Media.

Timeline Image

Harm
Reparaties

Onze fotoschuwe collega die het niet echt prettig vindt om met zijn foto op internet te verschijnen. Harm is verantwoordelijk voor het verwerken van de reparaties. Hij heeft geen klantencontact en zorgt ervoor dat er voor elke RMA een duidelijk, inzichtelijk en uitgebreid rapport beschikbaar is wanneer klanten bellen met Joël voor extra informatie betreffende het herstel aan hun apparaat.

Wil je Harm een mailtje sturen omdat je telefoon kapot is?
rma@phonebucks.nl

Timeline Image

Vragen?

We vinden het belangrijk om vragen snel en goed te beantwoorden. Daarom mag je ons altijd benaderen per telefoon, whatsapp (gsm. +31 6460 88888), e-mail, chat, etc. Op dit moment zijn we ook nog bezig met een cursus rooksignalen, zodat alle mensen ons kunnen bereiken :)

Mocht je nou een klacht hebben, dan kun je ook terecht bij PhoneBucks op ons algemene e-mailadres: info@phonebucks.nl met als onderwerp "klacht". 

Timeline Image

Klachten die niet opgelost worden 

Gelukkig is het nog nooit voorgekomen, maar kunnen wij niet een passende oplossing bieden, dan is het mogelijk om uw geschil te melden bij Stichting WebwinkelKeur. Ook is het mogelijk om als consument je klacht te deponeren, zolang deze niet in behandeling is genomen door derden, bij het ODR (Online Dispute Resolution) platform van de Europese Comissie. Dit ODR platform is te vinden via de volgende link: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

Belangrijk: We raden je aan om je klacht eerst aan te melden bij PhoneBucks, pas wanneer wij niet met een oplossing kunnen andere instanties aan het werk, want deze zullen je ook zeggen je eerst te melden bij het verkooppunt.