Laden...
Timeline Image

Timeline

01-01-2010: De Kamer van Koophandel wordt bezocht en Topkopen wordt ingeschreven.

07-11-2012: De Kamer van Koophandel wordt opnieuw bezocht en PhoneBucks wordt toegevoegd als handelsnaam onder Topkopen - een idee is geboren.

07-01-2012: De URL www.phonebucks.nl wordt vastgelegd en we geven de opdracht aan iBrandz Media om een website te bouwen.

01-04-2013: Na vele tests wordt de eerste definitieve versie van de website / webshop onthuld en worden de eerste klanten ontvangen.

12-05-2013: Roas Bouw, tevens een goede vriend van de eigenaar van Topkopen, stelt de vraag of we ook de Cat® telefoon kunnen verkopen.

13-05-2013: We voegen de Cat® B15 smartphone toe aan de webshop.

Timeline Image

Timeline

16-05-2013: Google ziet een groot aantal zoekopdrachten op "Cat telefoon" en stelt PhoneBucks op de eerste pagina voor als verkooppunt.

25-05-2013: Catphones.com plaatst een banner op de website van PhoneBucks en we worden een authorised reseller van Catphones.

zomer 2013: Via onze website krijgen we 100-en bestellingen per week binnen voor de Catphones en record na record werd verbroken (verkoop)

12-11-2014: We starten met WebwinkelKeur welke een uniek review systeem kent.Klanten kunnen ons een cijfer geven op basis van hun ervaring.

2015: Een v2 van PhoneBucks komt online waardoor we mee gaan met de tijd.

2017-heden Veel klanten weten ons nog steeds te vinden en er zijn geen nadelige woorden over PhoneBucks online te vinden.

Timeline Image

Timeline

Een onderdeel van Topkopen welke is opgericht in 2010. De naam PhoneBucks is later, in de winter van 2012, aan Topkopen toegevoegd als handelsnaam. Niet veel later werd een website ontwikkeld welke in de lente van 2013 werd gelanceerd.

We wisten dat de lage marges en de verzadiging in de markt het moeilijk zou maken om klanten aan te trekken en over te halen bij PhoneBucks een bestelling te plaatsen. Totdat de maand mei in 2013 verandering in dat alles bracht.

De Cat telefoons werden bij PhoneBucks geïntroduceerd en binnen een maand had Cat een dermate vertrouwen in PhoneBucks dat ze ons hebben uitgekozen als vast verkooppunt voor de Benelux.een predikaat waar we trots op zijn en waar klanten aan kunnen zien dat.

Op dit moment hebben we nog geen bezoekadres, iets waar we wel aan gaan werken als ons systeem een nog groter succes krijgt. Blijf dus vooral bij PhoneBucks kopen!

Timeline Image

Geen levertijd bij producten... Krijg ik mijn product wel (snel) binnen?

Ondanks dat de producten 'op voorraad' worden getoond kan het zijn dat de levertijd iets langer op zich laat wachten. Wij doen er alles aan om in de competitieve online markt een zo goed mogelijke prijs te kunnen hanteren voor een degelijke prijs. Daarom kan het voorkomen dat we sommige toestellen uit een ander werelddeel moeten halen op bestelling, terwijl andere toestellen wel bij ons op voorraad zijn en direct geleverd kunnen worden. Mocht je achteraf toch de rillingen krijgen van alleen maar positieve recensies over PhoneBucks (je weet wel... 'too good to be true'), dan mag je natuurlijk - geheel zonder kosten of verplichtingen - je bestelling annuleren en krijg je netjes binnen enkele dagen je geld terug. Laat je echter niet door de recensies misleiden: we doen er ECHT alles aan om klanten tevreden te houden!

Timeline Image

Betrouwbaarheid

Om onze betrouwbaarheid kracht bij te zetten voeren we een keurmerk waar ook onze klanten hun eigen ervaring kunnen delen; dit keurmerk ziet u aan de linkerzijde van onze pagina's en u kunt daarop klikken. Wanneer dit geopend is kunt u direct zien hoe wij bekend staan en heeft u de zekerheid dat we ons moeten houden aan de door het keurmerk uitgegeven gedragscode. We kunnen u daarnaast beloven dat we er alles aan doen om zo veel mogelijk tevreden klanten te genereren en daarom moeten we het hebben van mond-tot-mond reclame. Als u immers tevreden bent over de werkwijze van een winkel, dan wilt u dat voor ons toch wel delen met anderen?

Timeline Image

Klachten?

We vinden het vervelend als klanten van ons het gevoel hebben dat we niet goed geholpen hebben. Daarom hebben we een e-mailadres waar je met jouw problemen over PhoneBucks terecht kunt: klachten@phonebucks.nl. Leuk om te weten: hier hebben we tot op heden nog geen e-mail op mogen ontvangen. Kunnen wij niet een passende oplossing bieden, dan is het mogelijk om uw geschil te melden bij Stichting WebwinkelKeur. Ook is het mogelijk om als consument je klacht te deponeren, zolang deze niet in behandeling is genomen door derden, bij het ODR (Online Dispute Resolution) platform van de Europese Comissie. Dit ODR platform is te vinden via de volgende link: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

Belangrijk :We raden je aan om je klacht eerst aan te melden bij PhoneBucks, pas wanneer wij niet met een oplossing kunnen andere instanties aan het werk, want deze zullen je ook zeggen je eerst te melden bij het verkooppunt.